Proces rekrutacji

Proces rekrutacji w Atlanta Poland S.A.

Proces rekrutacji jest okazją do poznania Ciebie jako kandydata z bliska. Oprócz weryfikacji kluczowej dla danego stanowiska pracy wiedzy i kompetencji oceniamy również stopień dopasowania do kultury organizacyjnej oraz naszych wartości.

 

Proces rekrutacji  do Atlanta Poland S.A. składa się z kilku etapów i najczęściej uwzględnia:

1 proces Ekspozycję ogłoszenia rekrutacyjnego w mediach i na stronie Spółki.
2 proces Analizę i selekcję nadesłanych aplikacji.
3 proces Rozmowę telefoniczną z przedstawicielem HR.
4 proces Spotkanie z potencjalnym przełożonym oraz przedstawicielem HR.
5 proces Rozmowę dotyczącą warunków zatrudnienia.
6 proces Powitanie w zespole.

 

W procesie rekrutacji wykorzystujemy metody i narzędzia selekcyjne takie jak np. próbki pracy, testy czy zadania. Dobór narzędzi podyktowany jest specyfiką i wymaganiami konkretnych stanowisk pracy.

Rekrutacja to nie wszystko

Mamy świadomość tego jak ważne jest w pierwszych miesiącach pracy wsparcie, dlatego proces rekrutacji zwieńczony jest adaptacją. Na tym etapie procesu zadbamy o to abyś pod okiem mentora poznał firmę od wewnątrz, pozyskał niezbędną wiedzę i pewnym krokiem rozpoczął nowy etap kariery zawodowej.