Strategia

Konsekwentnie realizowana strategia to klucz naszego sukcesu

Naszą strategię oparliśmy na czterech filarach:

  • Trwałe relacje z Klientami;
  • Kompleksowa oferta produktów o najwyższej jakości;
  • Zakup produktów bezpośrednio z krajów ich pochodzenia;
  • Rozwój marki Bakal na rynku w Polsce

Poprzez ich realizację dążymy do osiągnięcia celów zgodnych z misją oraz wizją firmy.

Nasza misja

  • Dostarczamy naszym klientom najwyższej jakości produkty zgodnie z obowiązującymi normami, dzięki czemu są one smaczne, zdrowe i bezpieczne dla naszych  konsumentów.
  • Wyznaczamy trendy na rynku bakalii w Polsce.
  • Dbamy o zadowolenie naszych akcjonariuszy, klientów i pracowników.

Nasza wizja

  • Utrzymanie pozycji lidera na rynku bakalii w Polsce.
  • Pragniemy aby firma Atlanta Poland S.A. kojarzona była przez kontrahentów jak i konsumentów jako rzetelna firma oferująca naturalne i pełnowartościowe produkty najwyższej jakości.

Wartości

Poniższe wartości stanowią solidny fundament, na którym budujemy przyszłość naszej firmy. Wymagamy by zarówno indywidualne postępowanie naszych pracowników jak i decyzje związane z działalnością naszej firmy były zawsze zgodne z naszymi wartościami, w które wierzymy i według których pracujemy:.

  • Partnerstwo;
  • Tradycja i doświadczenie;
  • Odpowiedzialność;
  • Innowacyjność;
  • Kreatywność;
  • Zespołowość;
  • Doradztwo